Breath Easy - Blüe

can't sleep at night

零亦然:

依旧是Blue

breath easy

很喜欢Blue的慢歌,抒情,节奏让人沉醉。

四个人的声音各有特色。

歌,是讲述了一个失恋的故事,一个无可奈何的故事,blue用他们的嗓音一点点唱出了那种连简单的呼吸都办不到的心痛。

也许正如歌名,每个人都想简单的呼吸,可是,我们总是做不到这样简单的事。

Cruel to the eye
眼神的残杀 

I see the way he makes you smile
我看到了他逗你发笑的方式 

Cruel to the eye
是对眼睛的残害 

Watching him hold what used to be mine
看着他,告诉他这一切都曾是我的 

Why did I lie? 
我为什么要说谎 

What did I walk away to find
我为什么要离开去搜寻 

Ooohhh - why.....oooh - why.... 

I.........can't breathe easy
我....不能自如的呼吸了 

Can't sleep at night
无法在深夜入睡 

Till you're by my side
直到你在我身边 

No I............can't breathe easy
不,我....不能自如地呼吸了 

I can't dream yet another dream
我无法进入梦乡 

Without you lying next to me
没有你躺在我的身边 

There's no air
周围没有空气 

Curse me inside
在内心深处咒骂我 

For every word that caused you to cry
为那些每一个曾经伤害过你的话语 

Curse me inside
在内心深处咒骂我 

I won't forget, no i won't baby, 
我不会忘记,不,亲爱的我不会 

I don't know why (don't know why) 
不知道为什么 

I left the one I was looking to find
我失去了那个我一直在搜寻的人 

Ooh - why....ooooh, why - whyyy.... 

Why
为什么 

I.........can't breathe easy
我....不能自如的呼吸了 

Can't sleep at night
不能在深夜入睡 

Till you're by my side
知道你躺在我的身边 

No I............can't breathe easy
不,我.....不能自如的呼吸了 

I can't dream yet another dream
我无法进入梦乡 

Without you lying next to me
没有你躺在我的身边 

There's no air
周围没有空气 

Out of my mind
我的大脑之外 

Nothing makes sense anymore
没有什么东西能让我感知 

I want you back in my life
我想你回到我的生活 

That's all I'm breathing for
那是我呼吸的意义 

oh - tell me why
告诉我为什么 

Oh won't you tell me why
你不告诉我为什么吗 

No, no, no
不,不,不 

I.........can't breathe easy
我...不能自如的呼吸了 

Can't sleep at night
无法在深夜入睡 

Till you're by my side
直到你躺在我的身边 

No I............can't breathe easy
不,我....我无法自如的呼吸了 

I can't dream yet another dream
我无法进入梦乡 

Without you lying next to me
没有你躺在我的身边 

There's no air
周围没有空气 

There's no air
周围没有空气

评论
热度(6)

我是个疯子情绪化,双重性格 纠结矛盾体,懒癌患,总爱犯迷糊的双子座。
经常人格分裂,精神失常。
只活在自己的世界,回忆的记录者。
疯言疯语。只说给自己听。
做自己喜欢的事。喜欢自己所做的事。
享受自由,乐此不疲
除此之外,其他一切随意。don't care